wtorek, grudnia 12, 2006

wesele


Wesele zrobil Rene.
Zaprosil mnie tez, nie wiem czemu...w sumie to go nie znalam dobrze...tylko z pracy, w ktorej na dodatek od pol roku nie pracuje
Ludzie sie zbierali na prezent i mnie sie tez kazali zebrac. Mialam dac 100 dolarow na samym poczatku, potem mi powiedziano, ze to za duzo, potem mi powiedziano, ze 50 to za duzo.
Na koniec jak dyrektor biura DesignInc dal 50 za siebie i zone, kazdy inny tyle samo..
wstyd, ale co tam. Wesele sie udalo. Glupio sie czulam, ale bylo juz za pozno, zeby dodac wiecej pieniedzy. No nic...
Po weselu Rene napisal do kazdego maila, ze dziekuje za przybycie i szczodry prezent. Do mnie nie napisal. I nie wiem czemu.. Albo wiem
bo dziwny byl.!.a jego koledzy pytali sie mnie czy chce dostac obywatelstwo australijskie przez malzenstwo z Australijczykiem.
Chorzy???????????

















Tu Rene z zona...











Tu butelka po PIWIE.

Komentarze (10):

8:46 PM , Anonymous Anonimowy pisze...

Z tego co widzę to wesele dość mocno różni się od naszego typowego polskiego weseliska :) Powaliły mnie stroje "pary młodej". Pozdrawiam!

 
3:04 PM , Anonymous Anonimowy pisze...

www.waszeudanewesele.pl
Twój portal weselny - noclegi, hotele, gastronomia, limuzyny, sale weselne, suknie ślubne, orkiestry, zespoły muzyczne, kielce

 
9:41 AM , Anonymous Anonimowy pisze...

Super zdjęcia

 
11:10 PM , Anonymous Anonimowy pisze...

Fajne fotki.Zapraszam na stronę
http://zespolbasta.pl

 
12:45 PM , Anonymous Anonimowy pisze...

Bardzo fajnie, gratuluje udane wesele, ładna sala weselna

 
11:04 AM , Anonymous Anonimowy pisze...

super fotki, pozdrowienia dla Was!

 
11:04 AM , Anonymous Anonimowy pisze...

super fotki, pozdrowienia dla Was!

 
3:17 PM , Anonymous ślub pisze...

Stroje młodych rewelacja :)
Fajnie to wszystko wygląda, bardzo oryginalnie i gustownie!
Pozdrawiam!

 
9:30 PM , Anonymous wesele poznań pisze...

Lubie poczytać blogi. Ja miałam wesele tutaj: www.wesele-wielkopolska.pl

 
8:56 AM , Anonymous Anonimowy pisze...

<a href="http://www.pieknewesele.blogspot.com>Wszystko o ślubie i weselu</a>

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna