sobota, grudnia 31, 2005

Snieg

Wczoraj to byl dzien...
Najpierw przygoda z panem policjantem, potem dentysta a w miedzyczasie snieg...
Cudownie:)
O policji nie bede pisac, bo nie!
Dentystka wyrwala mi ( nareszcie ) osemke, z ktora mialam zawsze problemy, a snieg padal... i padal..
W radio podawali,ze katastrofa!! a mi sie podobalo przeogromnie:). Taki maly prezent dla mnie z okazji, ze tu jestem.
Dziekuje:)
Tylko raz sie zakopalam samochodem w sniegu, ale panowie mi pomogli i popchali z lekka.
Mialam jechac do Pilchowic, ale z dziura po zebie i bol glowy i snieg zniechecily mnie do podrozy.

A teraz zdjecia pokaze jaka to POLSKA zima potrafi byc piekna:)


Komentarze (4):

2:33 PM , Blogger Sean pisze...

Were you driving when you took the first photo?

 
10:14 AM , Blogger Sylwia pisze...

of course yes:)
it is easy;)

 
7:54 AM , Anonymous Anonimowy pisze...

No pieknie!

 
4:28 PM , Anonymous odszkodowania pisze...

Trzeba przyznać że pięknie zaśnieżyło.

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna